Ką daryti, kad remonto ir apdailos darbai netaptų nesibaigiančiu vargu?

Ketvirtadienis, 31 gruodžio 2020

Daugeliui naujakurių būsto pirkimu apsigyvenimo rūpesčiai nesibaigia. Apie rūpesčius galėtų daug papasakoti ir būstą remontuoti sumanę gyventojai. Apdailos darbai kainuoja ne tik laiko ir lėšų, bet ir gali tapti nemenku kantrybės išbandymu. Net ir nedideli gedimai, minimalūs būsto pokyčiai ir kitoks smulkių įsirengimo ar remonto darbų poreikis gali rimtai sugadinti nuotaiką ir kainuoti nervų. O kur dar tikrai ne visada lūkesčius atitinkantys rezultatai, nesvarbu, ar remonto darbai buvo atlikti savarankiškai, ar patikėti specialistams. Tokioms smulkioms nesėkmėms taisyti neišvengiamai prisireikia patikimo profesionalo rankų.

Tad kaip pasilengvinti būsto įrengimo ar remonto darbus ir išvengti nesklandumų? Apie tai pasakoja profesionalių vidaus apdailos darbus atliekančios meistrų komandos „Capital Apdaila Express“ vadovė Brigita Žilvitė.

Brigita Živitė

 

Patikimas ir kvalifikuotas meistras prilygsta lobiui

„Šiandien jau daugelį meistrų paslaugų galima užsakyti internetu ir kreiptis į patikimus specialistus. Visgi didelė dalis žmonių meistrų vis dar ieško pagal skelbimus ar įvairiose grupėse. Dažnai tokiu būdu surasti meistrai neturi jokių rekomendacijų, darbų pavyzdžių, neretai netgi veiklą vykdo neoficialiai“, – pastebi B. Žilvitė.

Kita problema, su kuria susiduria meistrų ieškantys gyventojai, yra ta, kad profesionalias paslaugas teikiančios didelės apdailos įmonės yra orientuotos į visišką objekto įrengimą ar kapitalinį remontą. Todėl jos dažniausiai atsisako apsiimti daryti smulkius remonto darbus, pavyzdžiui, surinkti baldus ar pakabinti paveikslą.

Žilvitė pasakoja, kad remonto problemos dažnai tuo nesibaigia. „Dažnai ištinkantis nesklandumas – nekonkreti darbų kaina. Pirminiame pasiūlyme pavieniai dirbantys meistrai ne taip retai nurodo mažesnę kainą, nes neįvardija remonto procese neišvengiamai būsiančių darbų arba medžiagų kaštų. Todėl iš pirmo žvilgsnio šių meistrų įkainiai atrodo mažesni, bet galiausiai klientas sumokės labai panašią ar net didesnę sumą nei kreipdamasis į kur kas daugiau pridėtinių verčių teikiančią patikimą įmonę“, – dėsto B. Žilvitė.

Garantijos ir rašytiniai susitarimai – būtinybė

Pasak jos, dar vienas svarbus remonto darbų aspektas yra garantijos. „Atliekant statybų sektoriaus darbus, gali pasitaikyti tikrai nemažai nenumatytų situacijų, tad labai svarbu išsirinkti patikimą ir darbams garantiją suteikiančią įmonę“, – pažymi „Capital Apdaila Express“ vadovė.

Ji primena, kad nestinga klientų nusiskundimų apie tai, kaip meistras prapuolė su daliniu apmokėjimu ir neužbaigęs darbų arba paslaugas atliko labai nekokybiškai, tačiau broką sutvarkyti atsisako. Tokiais atvejais klientai praranda ne tik pinigus, bet ir laiką.

„Užsakant apdailos ir remonto paslaugas, labai svarbu sutartys, susirašinėjimai elektroniniais laiškais. Pasirinkus patikimą rangovą, užsakovui pavyks išvengti galimų nesusipratimų ir finansinių bei laiko nuostolių“, – pataria B. Žilvitė.

Išeitis – patogi ir greita paslauga

„Įvertinę situaciją remonto paslaugų teikimo srityje, supratome, kad rinkoje išties stinga įmonių, galinčių teikti profesionalias į namus atvykstančio ir smulkius remonto darbus atliekančio meistro paslaugas. Taip atsirado „Capital Apdaila Express“, operatyviai teikianti meistrų pagalbą“, – pasakoja „Capital Apdaila Express“ vadovė.

„Capital Apdaila Express“ siūlo rinktis iš plataus paslaugų spektro: atliekami santechnikos, elektros, apdailos, remonto, baldų surinkimo ir kiti panašūs darbai, tiek didesnės apimties, tiek smulkūs.

Ši paslauga išsiskiria paprastumu ir patogumu: taikoma aiški kainodara, visus darbus galima užsisakyti tiesiog internetiniame puslapyje arba parsisiuntus mobiliąją programėlę. Tereikia išsirinkti dominančią paslaugą, pasirinkti dieną ir laiką, kada klientui būtų patogus meistro vizitas, ir patvirtinti užsakymą. Nurodytu laiku atvyks meistras.

Svarbu tai, kad dar prieš atliekant paslaugą klientas yra iškart informuojamas, kiek viskas kainuos. Todėl klientui toks užsakymas yra ne tik patogus, bet ir tikslus. O jeigu užsakant klientui iškyla klausimų arba jis neranda dominančios paslaugos, visada galima kreiptis telefonu arba el. paštu. Tokia paslauga ypač patogi ir patraukli labai užsiėmusiems žmonėms.

 Žilvitė pabrėžia dar vieną „Capital Apdaila Express“ išskirtinumą ir privalumą: tai nėra tarpininkavimo platforma, prie kurios gali prisijungti visi paslaugas parduoti norintys meistrai.

„Esame meistro į namus paslaugą teikianti įmonė – vadinasi, visi mūsų įmonėje dirbantys meistrai yra kruopščiai atrinkti, atitinkantys visus kompetencijos reikalavimus ir bendradarbiaujantys tarpusavyje. Atstovaujame patikimam „Capital“ vardui, tad dirbame atsakingai, garantuojame kokybiškai ir laiku atliktus darbus“, – aiškina B. Žilvitė.

Iš bėdos traukia profesionalūs meistrai

Žilvitė pamena ne vieną istoriją apie tai, kaip teko pabaigti remonto įkarštyje pradingusių kitų meistrų darbus. „Yra buvę ir tokių atvejų, kai perėmėme darbus: viskas buvo sutarta, klientams pažadėtas darbų pradžios laikas, tačiau jie taip ir neprasidėjo“, – dalijasi „Capital Apdaila Express“ vadovė.

Ji aiškina, kad tais atvejais, kai remonto darbai smulkūs, paslaugos žmonės tikisi greitai. Be to, galimybė laukti ilgiau ne visada yra, jei problema, tarkime, susijusi su santechnika ar elektra. Operatyvumas tada tampa labai svarbus.

Tačiau susidūrusius su remonto problemomis B. Žilvitė ragina nedelsti, nesibaiminti ir tausoti nervus. Juo labiau, kad dabar šias problemas galima išspręsti patogiai, greitai ir būti tikriems dėl kokybiško rezultato.