„Radisson Hotel Group“ pristato pirmąjį Lietuvoje aukščiausios prabangos prekės ženklo „Radisson Collection“ viešbutį

Pirmadienis, 27 kovo 2023

Vilniaus senamiesčio centre šalia Rotušės atidaromas „Radisson Hotel Group“ aukščiausios prabangos prekės ženklo viešbutis „Radisson Collection Astorija Vilnius“. Jis pakeitė iki pastato renovacijos ten pat veikusį „Radisson Blu“ viešbutį. Tai pirmasis „Radisson Collection“ viešbutis Lietuvoje ir antrasis Baltijos šalyse. Siekiant įgyvendinti „Radisson Collection“ standartą, viešbučio savininkai į renovaciją investavo daugiau nei 6 mln. eurų.

 „Radisson Collection“ prekės ženklo Lietuvoje atsiradimas patvirtina, kad Lietuvos rinka subrendo naujos koncepcijos aukščiausios prabangos klasės viešbučiui. Šio prekės ženklo viešbučiai veikia Europos didmiesčiuose, turizmo ir verslo centruose: Londone, Kopenhagoje, Berlyne, Venecijoje, Romoje, Milane, Bilbao ir t.t. Praeitų metų pavasarį „Radisson Collection“ duris atvėrė ir Taline. 

„Nauja viešbučio pradžia nauju vardu, iš pagrindų atlikta viešbučio renovacija yra mūsų strateginis žingsnis – matome geras verslo augimo perspektyvas, taip pat siekiame pritraukti ir naujų investuotojų. Viešbutis išlaikė ne vieną atsparumo testą sudėtingomis sąlygomis, o dabar turi puikių perspektyvų įsitvirtinti kaip aukščiausios klasės viešbučių flagmanas Lietuvoje“,  – teigia viešbučio savininkas ir galutinis naudos gavėjas verslininkas Marius Jakulis Jason. 

„Žinodami, kad Vilniuje trūksta aukščiausios klasės viešbučių, nusprendėme iš pagrindų atnaujinti buvusio „Radisson Blu Royal Astorija Vilnius“ viešbutį – tiek bendrąsias erdves, tiek kambarius tam, kad galėtume pasiekti aukštai iškeltą „Radisson Collection“ kartelę ir naujasis viešbutis atitiktų išskirtinių patirčių ieškančių svečių poreikius”, – teigia Laurynas Antropikas, „AAA Holdingo“, kontroliuojančio viešbutį „Radisson Collection Astorija Vilnius“, direktorius. 

„Radisson Collection Astorija Vilnius“, pasižymintis įspūdinga neobaroko ir secesijos stilius atspindinčia architektūra, iš esmės pakeistu interjeru šiandien įkūnija pagrindinius "Radisson Collection" prekės ženklo savitumus – unikalią, autentišką patirtį, kuri sujungia kultūrą, paveldą ir šiuolaikinį gyvenimo būdą. Naujos koncepcijos viešbutyje dera originalūs „Valdovų rūmų“ gobelenų motyvais sukurti tapetai, išlikusios autentiškos freskos ir modernūs sprendimai. Svečių laukia 119 komfortabilių ir iki 89 kv. m. dydžio kambarių ir apartamentų, atnaujintas prancūziškos virtuvės restoranas „Astorija Brasserie“ su vaizdu į senamiestį, penkios  renginių erdvės, sveikatingumo centras. Tai vienintelis penkių žvaigždučių viešbutis Vilniuje, kuriame veikia džino baras su viena didžiausių ir unikaliausių šalyje džino kolekcijų Lietuvoje, lounge terasa ant stogo ir XV a. vyno rūsiu, kuriame saugoma rinktinė pasaulio vynų ir šampano kolekcija. 

Daugiau nei 120 metų veiklos istoriją turinčiame viešbutyje įvairiais laikotarpiais viešėjo daugybė aukštų pareigūnų, karališkųjų šeimų, įžymybių ir valstybių vadovų, įskaitant JAV prezidentą George'ą W. Bushą. 

„Istorinio viešbučio transformacija į „Radisson Collection Astorija Vilnius“ – itin ambicingas ir sėkmingai įgyvendintas naujo prekės ženklo ir naujos koncepcijos viešbučio įvedimo į rinką projektas, kurį perėmėme pernai rudenį tapę naujaisiais viešbučio valdytojais. Mūsų portfelyje - 14 tarptautinių tinklų prekės ženklų viešbučių Europoje, tad esame sukaupę vertingos patirties tiek atidarant naujus viešbučius Rumunijoje, Lenkijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, tiek ir juos valdant. Kartu su savininkais, investuotojais keliame ambicingus verslo tikslus naujajam „Radisson Collection“, – sako Augustinas Barauskas, „Apex Alliance Hotel Management“ generalinis direktorius. 

„Radisson Collection Astorija Vilnius“ pretenduoja užimti garbingą vietą tarp lyderiaujančių Šiaurės Europos šalių viešbučių. Viešbutis jau šiemet priims aukščiausio rango svečius – diplomatines delegacijas, atvykstančias į NATO susitikimą, kelių šalių prezidentus ir jų diplomatinį korpusą, kitų tarptautinių renginių dalyvius. 

„Džiaugiamės galėdami pristatyti pirmąjį „Radisson Collection“ viešbutį Vilniuje, pakeitusį „Radisson Blu Royal Astorija“ prekės ženklą. Nuo šiol Lietuvoje svečiai gali mėgautis keturiais išskirtiniais mūsų viešbučių tinklo prekės ženklais ir rinktis viešbutį kiekvienai kelionei ar progai. Laukiame svečių, kurie mėgausis šiuo naujai atgimusiu unikaliu viešbučiu ir patirs daug įsimintinų akimirkų“, – sako Tom Flanagan Karttunen, „Radisson Hotel Group“ vyresnysis viceprezidentas Vakarų ir Šiaurės Europoje. 

Naujoji „Radisson Collection“ koncepcija išsiskiria kryptingu aukščiausių komforto reikalavimų apjungimu su išskirtinai viešbučiui ir Vilniui būdingu autentiškumu – pradedant nuo pastato istorijos,  atkurto istorinio vyno rūsio, freskų ir sienoms puošti panaudotų Vilniaus valdovų rūmų motyvų ir baigiant išskirtinės kokybės vietiniais maisto produktais restorane, renginių ir laisvalaikio organizavimo patirtimis svečiams, kad jie galėtų pajusti patį miestą, jo geriausias tradicijas, kultūrą. 

Apie „Radisson Hotel Group“ 

„Radisson“ prekės ženklų viešbučiai veikia 120-yje pasaulio šalių, iš viso grupei visame pasaulyje priklauso daugiau nei 1,7 tūkst. viešbučių. „Radisson Hotel Group“ valdo verslą Europos šalių, Artimųjų Rytų ir Afrikos bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regionų šalyse, kur veikia ir kuriama daugiau kaip 1,1 tūkst. viešbučių. Tarptautinė viešbučių grupė sparčiai auga ir iki 2025 m. planuoja padvigubinti viešbučių portfelį. Pagrindinis grupės prekės ženklo pažadas – "Kiekviena akimirka yra svarbi".

 „Radisson“ prekės ženklų grupei priklauso „Radisson Collection“, „Radisson Blu“, „Radisson“, „Radisson RED“, „Radisson Individuals“, „Park Plaza“, „Park Inn by Radisson“, „Country Inn & Suites by Radisson“ ir „prizeotel“. Visi prekės ženklai sujungti į vieną bendrą komercinį prekės ženklą „Radisson Hotels“. 

 „Radisson Rewards“ yra „Radisson Hotel Group“ lojalumo programa, kuri suteikia papildomų verčių. Programos nariai naudojasi išskirtiniais privalumais įvairiuose viešbučiuose Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regione.

  Apie „Apex Alliance Hotel Management“

Be „Radisson Collection Astorija Vilnius“ „Apex Alliance Hotel Management“ Lietuvoje taip pat valdo „Park Inn by Radisson“, „Hilton Garden Inn Vilnius“, „Courtyard by Marriott City Center“ Vilniuje ir „Moxy Kaunas Center“. Bendrovė iš viso valdo 14 “Hilton”, “Marriott” ir „Radisson” prekių ženklų viešbučių Rumunijoje, Lenkijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. 2025-aisiais kompanija planuoja teikti valdymo paslaugas 25-iems viešbučiams esamose ir naujose – Italijos, Estijos, Vengrijos, Čekijos – rinkose.  

https://sc.bns.lt/

Temos: Komercinis NT